Monday, January 28, 2013

Benarkah Rozita Che Wan nak kahwin?

Macam tak berapa selesa saya dengan gossip artis janda yang cantik ini. Siapa lagi kalau bukan Rozita Che Wan atau Che Ta. Memang suka tengok dia. Cara dia bercakap dengan media pun cantik. Dia memang banyak dikaitkan bercinta dengan lelaki muda. Bercinta memnag tak salah. Namun dia tak pernah mengaku bercinta. Terpulang dengan dia. Namun, bagiku dia seorang yang telus. Bukan apa aku tak mau dia dikeciwa kerana lelaki itu jauh lebih muda dari dia.
Lelaki muda itu ialah Zain. Artis yang boleh dikatakan popular sekarang. Dia pun kacak dan bergaya. Mana taknya, dia darah campuran. Dia begitu berani gitau media mau pinang Rozita hujung tahun ini. Kononnya dia tak mau Rozita dikaitkan dengan gossip liar terutama dengan lelaki. Bagus le jika cam tu!
Namun yang jelas Che Ta takat ni belum bagi kepastian. Macam tak yakin saja dia akan berkahwin dengan lelaki muda itu. Harap2 Che Ta fikir betul2. Masa suka dan cinta memang le seseorang itu semuanya sanggup. Takut2 nanti bila mata dah terbuka luas dan macam2 jenis cinta akan datang, hatinya boleh berubah. Apapun segalanya kerja Tuhan. Che Ta boleh berdoa minta terbaik dari-Nya ye.

No comments:

Post a Comment