Wednesday, September 12, 2012

Rozita Che Wan yang cantik



Rozita Che Wan atau dikenali juga dengan nama Che Ta. Dia memang cantik dan manis. Apapun orang cakap tentang dia saya tetap minat kat pelakon ini. Saya tengok gambar2 dia. Cara dan corak pemakaian dan solekan memang sesuai untuk dirinya. Kecantikannya ada klas tersendiri. Dari kaca mata saya dia cukup cantik dan menawan. Tak puas mata memandang. Kut2 ada doa2 tertentu dibacannya kurang pasti pulak! Rasanaya tak salah jika ada doa pun. Yang penting doa itu diambil dari al-quran.

Sebenarnya, saya bukanlah pengikut setia drama2 lakonan Che Ta. Boleh dikira dengan jari drama lakonannya yang saya tonton. Masa saya tak mengizinkan untuk berada di depan tv tu. Apa lagi terlalu banyak siaran dn program masa kini. Namun tak mengurangkan minat saya terhadap dia. Adakalanya saya amat tidak suka apabila timbul gosip yang bukan2 tentang dia. Mentang2 le dia ibu tunggal macam2 gosip cinta yang melanda. Yang pasti Che Ta boleh berdepan dengan gosip2 itu dengan tenang walaupun sesekali dia bengang jugak. Tahniah untuk Rozita Che Wan.

No comments:

Post a Comment