Sunday, August 5, 2012

Makan Bersama Sahabat




Memang tak dirancang tapi itu le yang berlaku. Terima kasih pada-Mu Tuhan. Kau tau aku rindu untuk pertemuan antara sahabat2ku. Rozita Abu Hassan (Ita) dan Kak Ani berkunjung ke rumah. Tujuan mereka mau menghantar barangan kesihatan. Jauhnya nun di kl sudi datang ke Putrajaya. Aku terharu. Bukan mudah untuk mendapat sahabat seperti itu. Aku terus gitau mydarling. Aku terus saja sms supaya kami buka sama2 di rumah. Makanan tidak le sesedap mana. Mereka makan apa yang kami makan. Mujur le ita setuju. Aku gembira. Tak sabar tunggu mereka tiba. Aku rasa amat bertuah sahabat lama datang.
Kami pun atur le nak masak apa yang patut. Dalam peti ais ada mee, sotong, ayam, sayur dan elor. Ok le boleh teruskan rancangan.

Aku dan mydarling ambil keputusan goreng mee mamak. Woww!!!

No comments:

Post a Comment