Sunday, March 4, 2012

Kini bermula.....02

Apa dah terjadi ni? AKu tak le tertekan sangat. Dengan kata lain aku tak ada masalah sama ada keluarga atau keluarga. Apa lagi dunia sahabatku. Namun tekanan darah naik lagi pulak! Harap2 bila check (1 Mac 2012)turun dari 28 Februari yang lalu. AKu rasa kena buat sesuatu kerana tekanan darahku 170/100. Dr kata angka itu tinggi dan jika tak turun aku kena makan ubat. AKu jadi risau pulak!

Tiba pejabat aku mula nekad mau turunkan tekanan itu sebelum 5 Mac. Jadi aku perlu buat sesuatu yang lebih positif. Aku bincang dengan suami. Berbincang juga dengan kekawan. Sesekali nak telefon kekawan yg pernah berdepan dengan tekanan darah tinggi ni tapi tak sampai hati nak ganggu dia. Ah aku akan cuba. Bisik hatiku. Ya Allah permudahkan tekanan darahku ini turun ke angka yang sebaik2nya.

Mudah2an akan turun...

No comments:

Post a Comment