Wednesday, November 16, 2011

Rani Mukherjee Nak Kahwin Dah...

Aku memang minat dengan Rani Mukherjee ni. Cantik dan manis muka dia. Dengar cerita dia nak kahwin tahun depan. Eloklah jugak memang sesuai sebab dia pun sudah ada nama dan popular. Selain itu umur Rani sudah 33 tahun dan cukup dewasa untuk menjadi isteri.

Rani mula terkenal melalui filem Kuch Kuch Hota Hai. Memang berulang kali aku tengok cd filem itu. Lakonan Rani power dan berkesan. Wataknya dalam filem itu menyebabkan aku marah kerana dia kahwin dengan hero, iaitu shahrukh Khan. Aku lebih suka Shahrukh kahwin dengan Kajol. Sedih betul tengok kajol melayan perasaan.

Bagus juga Rani akhiri zaman bujangnya dengan Aditya Chorpa cuma mereka belum mengumumkan tarikh perkahwinan itu. Dia seorang pengarah filem yang terkenal di India. Mereka pun sudah lama bercinta. Tentu perkahwinan ini menggembirakan keluarga Rani. Apa yang aku tau Rani ini mempunyai klasnya tersendiri di kalangan bintang filem di India. Tidak banyak cerita karut marut di media tentang dia.

Harap2 lepas kahwin Rani terus berlakon. Bakat dan Senyumannya dalam filem sangat cantik. Memang Rani mempunyai kecantikan asli seorang bintang Hindi. Jadi kena tunggu le acara istimewa dalam hidupnya sebagai Raja sehari pada tahun 2012.

No comments:

Post a Comment