Wednesday, November 16, 2011

Paris Hilton belanja anjing sebanyak RM249

Kalau sudah dinamakan artis memang akan mendapat liputan apapun tindakan atau geraknya. JIka ke tandas pun andai ada yang luar biasa tentunya ada liputan. Paris Hilton yang cantik dan terkenal itu bagi anjing liar makan pun keluar akhbar. Hebat betul dia. Apa boleh buat dirinya ada human interest dan ada unsur berita. Malahan Paris Hilton ini antara personaliti media yang popular. Jadi, kita baca saja jika mau tau apa yang ditulis.

Gini ceritanya,k etika berada di pantai Bali, Indonesia Paris Hilton telah membeli stik berharga 50 pound bersamaan RM249 untuk diberi kepada seorang anjing yang sedang kelaparan. Wah! mahalnya makanan hanya dibagi kepada bintang itu. Namun dia memang kaya. Tambahan pula ada ceritanya Paris Hilton seorang yang menyayangi anjing. Beruntung anjing di pantai Bali itu dapat belanja daripada seorang bintang. Kini Paris mahu membantu anjing-anjing liar di pulau yang cantik itu.

Dia sedang meningkatkan dana pulak untuk kebajikan anjing-anjing di Pulau Bali. Harap-harap haiwan lain akan dapat perhatian seperti Paris Hilton buat. Manalah tau ada lagi artis antarabangsa seperti Julia Robert, Jlo, Justin Timberlake atau artis Malaysia seperti Dato Siti Nurhaliza, Anuar Zain, Fasha Sanda dan ramai lagi akan membantu kucing-kucing liar yang banyak di negara ini.

Sayangi bintang beramai-ramai....





No comments:

Post a Comment