Wednesday, November 16, 2011

Aishwarya Rai Menjadi Ibu Glamour


Seronok memang seronok dapat berita Aishwarya Rai dan suaminya Abishek Bachchan dapat anak perempuan. Sekadar peminta bintang hindi pun gembira apa lagi yang empunya diri. Selepas empat tahun menunggu barulah dia mengandung. Tentunya kelahiran anak kecil itu menggembirakan keluarga Bachchan dan keluarga Rai. Yang penting tak sabar nak tengok anak kepada bekas Ratu Cantik Dunia itu. Mesti bayi itu comel.

Aishwarya melahirkan cahayamatanya di hospital swasta Seven Hills yang bertaraf tujuh bintang. Memang hebat bintang ini. Malahan dia juga amat bertuah mempunyai bapak metua dan emak metua yang amat menyayanginya. Bapa metuanya, Ambitah Bachchan begitu mengambil berat tentang dia, suami dan sudah tentu cucu idamannya. Beliau siap umumkan di laman Twitternya. Bertuah bertuahnya Aishwarya Rai. Dia seorang yang cantik, popular, ramai peminat dan mempunyai keluarga yang membahagiakan dirinya.

Aku memang tertunggu2 Aishwarya mengandung dan mendapat cahayamata. Ketika menapat berita dia mengandung aku gembira sekali. Kini dia sudah menjadi ibu, maka lengkaplah dia sebagai seorang wanita.

Kelahiran bayi itu disambut oleh seluruh keluarga terdekat iaitu bapanya Abishek, Amitabh Bachchan dan isternya Jaya, ibu dan bapa Aish, Vrinda dan Rai Krishnaraj serta abangnya Aditya. Selepas ini kita tunggu acara besar apa pulak keluarga Bachchan akan buat sempena kelahiran cucu pertama kesayangannya itu....

No comments:

Post a Comment