Sunday, October 16, 2011

Konflik Sepah


Perpisahan artis berkumpulan ini telah lama tercipta sejarahnya. Memang biasanya mula2 popular macam2 janji gitau media. Kononnya mereka akan berjuang bersama2 untuk dunia seni tercinta. Maka tersiar le di media. Cerita yang cantik. Media mengolah berita dengan indah. Sokongan diberi untuk mereka.

Baru2 ini heboh di media kumpulan Sepah berdepan dengan konflik pulak! Kenapa baru saja jadi Johan Maharaja Lawak dah ada konflik? Adakah salah baca le doanya? Mereka keluar di stesen tv. Cerita mereka jugak tersiar di akhbar. Gempar jadinya. Namun masing2 bagi respon yang mengelirukan. Bagai ada yang disembunyikan. Entah le sepah. Yang jadi musykil kenapa ditubuhkan pula kumpulan Sepahtu. Shuib dan Jep nak jadi penyanyi. Mereka dapat kontrak MW Entertainment. Ini kononnya ada kaitan Mamat ditendang keluar. Betul ke ni. Kebetulan Mamat pun tengah berdepan dengan putus cinta atau cinta tiga seginya yang baru putus itu? Sepah sepah.... sejarah berulang lagi.

Tengok...Apa dah jadi dengan kumpulan rock terkenal? Search dan Wings suatu ketika dahulu makluki bidangnya tersendiri. Media berterusan memberi publisiti. Memang kedua2nya ada taring. Bakat dan kemampuan kedua2 kumpulan ini punya klasnya tersendiri. Tiada yang boleh menandingi mereka ketika itu. Memang terorrr le

No comments:

Post a Comment