Sunday, May 1, 2016

Selamat tinggal - PRN


Malam ini hari terakhir sayang bertugas di bilik penuh cerita ini.  Esok saya akan balik ke Putrajaya.  Saya tak le nanti tiba bilk jam 4 pagi.  Tidur sejam bangun untuk solat.  Selepas itu rehat sekejap dan pegi sarapan. Memang saya kurang tidur. Tapi bila siang kurang pulak mengantuk.  Hairan betul. Agak susah untuk tidur siang.  Beberapa kali saya cuba tapi  gagal. bagaikan ada keajaiban. Hanya Allah swt yang tahu jua.
Sekarang dah lewat jam 1.00 pagi.  Cuma tinggal beberapa jam lagi saya akan berangkat balik. Kini terasa kepala terasa berdenyut. Mata mula berat.  Mengantuk rasanya. Namun belum masanya untuk balik. Tugas belum siap lagi.  Adakah masa saya bersama2 di dalam bilik sejuk ini. Hanya masa yang menentukan. Saya tak terkilan jika tiada lagi ke mari. Saya dah dapat ilmu dan pengalaman.

No comments:

Post a Comment