Tuesday, March 1, 2016

Apa itu MMMEXTRA?



Tak kenal maka tak cinta.  Memang benar itu. Saya bersama Abang telah menyertai MMMEXTRA  dah lebih dua bulan dan rasa begitu sayang dengan program ini. Komitmen untuk membuat task tidak memerlukan kita menetapkan masa tertentu. Apa yang penting mesti dalam tempoh yang telah ditetapkan.

Adakah anda tau apakah MMMEXTRA itu?  Secara logiknya MMM itu adalah manusia membantu manusia. Program ini bukan pelaburan. Tidak kaitan dengan perusahaan atau perniagaan. Tiada sesiapa pemilik MMM ini kerana yang diperlukan cuma sistem. Lalu MMM itu adalah "financial network community".  Setiap perserta saling membantu secara suka rela.  Dengan kata lain program "kutu" seperti yang selalu dibuat dalam kalangan pekerja dan persatuan. Semua wang yang ditransferkan akan terus ke akaun orang atau individu yang minta bantuan. Tiada pengumpulan wang berpusat atau tidak wujud pentadbiran wang seperti yang dilaksanakan oleh MLM.

Dalam program ini ada dua istilah digunakan semasa melaksanakan tugas, iaitu Provide Helap (PH) dan Get Help (GH) dari peserta lama dan peserta baru.  Biasanya wang disimpan dalam program ioni selama sebulan dengan tugasan tetap membuat task untuk mendapatkan profit antara 20 peratus hingga 100 peratus sebulan.

Moga program ini terus dikendalikan dalam kemurnian dan berjaya memberi ganjaran kepada semua peserta. MMMEXTRA terbaik di dunia sekarang.

No comments:

Post a Comment