Sunday, March 27, 2016

cerita lewat di di Mayangsari


Assalamualaikum. Lama tak jumpa di blog #ariahjudah ini. Bukan disengajakan tapi agak sibuk dengan tugas2 rasmi. Kini berada di Mayangsari Dungun ni pun disebabkan tugas rasmi. Semua urusetia Apa Kata Gen Y menginap di Resort Mayangsari. Pertama kali saya berada di resort ni. Namun tak terbayang keadaan Mayangsari seperti ini.  Namanya indah didengar. Ada sikit2 indah khabar dari rupa.  Hari ni saya agak lewat tiba.  Namun yang sedihnya bila tanya bilik, petugas itu kata nama saya tak ada dalam list. Jadi masuk saja le mana2 bilik yang kosong. Saya terkejut sebab saya datang bersama suami.  Tak kan nak join rumah yang dihuni oleh wanita lain.  Tentu mereka tak selesa. Saya cuba bertenang dan berhubung dengan urusetia. Hp shahrul pula tak dapat dihubungi.  Mujur le saya dapat call abby. Dia dapat berhubung dengan Shahrul. Tak lama shahrul pun sampai. Dia terangkan kedudukan yang sebenarnya.  Petugas tu kata bilik belum siap kemas pulak. Dia minta saya tumpang bilik sementara. Saya memilih untuk solat di surau saja. Rasa malas untuk angkat2 barang. Sabar aja le
 #apakatageny #withlovetogether

No comments:

Post a Comment