Sunday, April 8, 2012

Johan dan Zizan menang anugerah

Tahniah untuk Johan dan Zizan Rajak Lawak. Keduanya ada rezeki sempena Anugerah Bintang Popular Berita Harian malam tadi. Majlis diadakan di Arena Of Star di Genting Highland. Ala2 program di luar negara jugak le sebab suasana sejuk di luar bangunan. Penampilan artis semuanya bergaya. Yang bagusnya seksi meksi agak tidak nampak. Tak tau di lokasi sebab aku cuma tangok siaran langsung di tv saja.

Bagus juga program Raja Lawak anjuran ASTRO telah lahirkan Johan dan Zizan. Kedua2nya ada bakat. Cuma Zizan lebih dulu terima anugerah itu. Tahun ini Zizan menang bidang lain. Aku terkejut bila nama Zizan diumumkan Aznil Nawawi pula yang berlari ke pentas. Berdebar2 tengok adegan itu. Rupa2nya dia mahu menyampaikan anugerah itu sendiri kepada Zizan. Murni sungguh hati Aznil kerana ada pelapisnya. Bukan senang cari orang seperti dia. Tabik jugak untuk Zizan. Dia berimej smart. Memang ada gaya artis le.

Johan atau Yazid memang berbakat besar. Dia ramai peminat dan penyokong. Malah ada seorang ustazah amat meminati Johan. Sekali dengan anak2nya.Ucapannya ketika menang pun bagus le jugak! Siap sebut isteri bersama ketika susah dan senang. Sewajarnya macam itu. Harap berpanjangan le ye. Cuma mungkin jugak kejayaan dia kerana doa restu seorang ibu. Ibunya amat sayangkan dirinya. Maklum le satu2nya anak lelaki. Ibu Johan seorang yang cantik dan bergaya.

Doa dan restu ibu amat diperlukan oleh seorang anak. Betapa bertuahnya jika seseorang itu masih mempunyai ibu. Adalah wajar seorang anak akan mohon restu ibunya. Johan dan Zizan masing2 masih punya ibu yang terus mendoakan segala perjalanan seni mereka. Semoga kedua2nya terus berjaya dan sentiasa meletakkan ibu adalah segalanya untuk mereka.

No comments:

Post a Comment