Wednesday, December 7, 2011

Lelaki Nigeria mengamuk di hospital

Sejarah tercipta berlaku amuk dalam hospital pada malam 4 disember. Jika warga Malaysia memang kejadian ini susah atau tidak akan berlaku. Orang kita masih tau menilai keadaan sekeliling. Makanya amuk di Hospital Besar Kuala Lumpur ini disebabkan ganasnya seorang lelaki Nigeria. Memang lelaki ini amat menyusahkan. Dia fikir negara ini senang2 mau lepaskan sesiapa yang menjadi tahanan. Apa lagi jika terbabit dengan pengedaran najis dadah.


Lelaki berkulit hitam dan warga Afrika itu telah menelan beberapa ketul dadah. Dia mengamuk sehingga mampu memutuskan gari di tangannya. Gari itu terpelanting dan menyebabkan lampu pecah. Beliau dirawat di HBKL setelah ditahan di Bukit Bintang dan polis berjaya mengarahkan lelaki yang berusia 31 tahun itu telah menelan 21ketulan dadah sebelum masuk ke negara ini. Menurut laporan di akhbar UM sebanyak 46 ketul dadah seberat 831 gram bernilai RM130,00.00 berjaya dirampas yang dibawa oleh lelaki durjana itu.


Lelaki itu cuba melarikan diri dengan memecah tingkap wad. Dia mengamuk dan menyerang polis dan kakutangan hospital. Ia cemaskan keadaan hospital yang dipenuhi pesakit. Polis terpaksa menembaknya kerana tidak dapat dikawal Dia mati di HBKL. Memang wajar dia ditembak mati kerana menimbulkan kesusahan serta pengedar dadah adalah musuh utama negara.

Biar dia mati!!!!!!!

No comments:

Post a Comment