Sunday, April 25, 2010

Pr Hulu Selangor- dengan segala terima kasih

Tahniah kepada semua pengundi di kawasan Hulu Selangor. Tanpa mereka proses pilihanraya kawasan berkenaan tidak dapat dilaksanakna. Kini pemenangnya saudara P.Kamalanathan, calon Barisan Nasional. Setinggi2 tahniah kepada sdr Kamalanathan yang telah mencipta rekod beliau sendiri dalam perjuangannya. Dia menang kerana rakyat memilih pelapis dalam memperjuangan nasib mereka. Kini beliau memikul tanggungjawab yang besar. Kemenangannya menggembirakan semua rakyat yang menyokongnya. Begitu juga dengan pemimpin nombor satu negara, PM, TPM dan semua pemimpin BN. Jadi , bagi yang kalah calon PKR, Datuk Zaid Ibrahim pun tetap ada penyokongnya. Namun dia pun pernah mengecapi kemenangan sebelum ini. Mungkin inilah ujian jika bertanding di tempat orang. Perjuangan tidak semuanya berakhir dengan kemenangan.

Namun yang paling penting jasa rakyat yang telah memilih pemimpin mereka. Hak mereka perlu diperjuangkan. Saya tengok kawasan Hulu Selangor masih banyak yang boleh dibangunkan. Tentu pemimpin baru ini punya perancangannya dan yang diutamakan rakyat yang ada. Jadi tidak hairan pihak BN dengan kerjasama agensi2 kerajaan akan menyalurkan beberapa peruntukan dan aktiviti tertentu untuk rakyat Hulu Selangor.

Untuk melaksanakan pr ramai petugas yang terlibat terutama agensi yang berkaitan seperti SPR, Jabatan Penerangan, RTM, SKMM, Telekom,, FINAS Jab Muzium, ASWARA, Jabatan Warisan,KEMAS, Kementerian Pelajaran, Kementerian Pembangunan Luar Bandar dan banyak lagi...Para petugas menaburkan bakti mereka tidak kira siang dan malam demi kelancaran proses kempen PR HS. Nah! Tahniah kepada semua dan dengan segala terima kasih.

Peratusan keluar mengundi baik. Mungkin juga keadaan cuaca yang baik. Suasana sekeliling pun menyakinkan rakyat. Malah seramai 1000 anggota polis yang menjaga keselamatan pengundi. Terima kasih dan tahniah kepada pasukan keselamatan.

Sekian.

No comments:

Post a Comment