Wednesday, March 21, 2012

Wajah-wajah bengkel





Berlaku serang hendap. Tembak menembak dengan lampu picit. Bom air dilontarkan. Kononnya pertahankan lilin yang dibakar yang diletakkan di suatu tempat. Namun tak ada yang jatuh dan mati. Nampaknya ramai yang jadi hantu kerana walaupun telah ditembak dan dibom masih boleh berjalan. Hehehehe

lt;




div align="justify">Ketika Bengkel Transformasi Pasukan UKK KKM di Genting Highland baru2 ini macam2 wajah dan reaksi yang dapat dirakam. Mereka tanpa sedar mempunyai reaksi yang memikat tapi lucu bila dilihat semula. Ketika melaksanakan aktiviti itu reaksi mereka berbeza2.




Semasa aktiviti malam. Ramai yang berdebar2. Apa lagi bila melihat seorang yang berbadan sasa yang berpakaian tentera dan rambutnya sampai ke bahu. Aduiiii memang mendebarkan. Saya pun tertanya2 apakah orang itu tentera tulin atau tiruan. Sebelum aktiviti bermula semua kena bersolek. Apa lagi semua mukanya diconteng tak kira lelaki atai wanita. Namun tetap ayun dan hensem.


Macam2 wajah terakam ikut "mood" program yang dilaksanakan. Wajah diconteng, termenung, tunduk, seyum, ketawa dan sebagainya.


&








1 comment: