Wednesday, October 12, 2011

wanita cantik


Pernahkah anda terfikir bahawa wanita cantik ketika dia mengandung? Mungkin timbul persoalannya apa penyebab dan kenapa perkara demikian berlaku ? Malah ada pula yang sangsi mungkin si wanita atau orang terdekat

Kecantikan wanita ini adalah anugerah Illahi

dengannya mempunyai ilmu. Nah! terpulang kepada diri masing-masing kerana pandangan mata terlalu subjektif. Penilaian manusia itu berbeza di antara satu sama lain.

Namun kecantikan seorang wanita itu ternyata menyerlah ketika berbadan dua. Ini disebabkan sifat kewanitaannya dalam keadaan yang bahagia kerana akan menjadi ibu dan mempunyai anak. Atau jumlah anak bakal bertambah. Benih yang dikandung adalah suci dan murni dan mempunyai aura yang amat luar biasa. Ia juga boleh memberi impak kepada si ibu. Wajah berseri2 dan muka kelihatan bersih. Apa lagi jika benih itu yang dinanti-nanti. Maka sudah tentu kelahirannya satu kerahmatan dan warna kegembiraan terpancar di wajahnya.

Kecantikan seseorang wanita ketika mengandung adalah yang asli. Wanita itu sentiasa menghitung hari untuk menempuh debaran tapi proses kegembiraan telah lama berlaku. Biasanya juga wanita mengandung akan menjaga kesihatan dan pemakanan mereka. Ini menyebabkan keadaan dalaman dan luaran mereka terjaga dan menampilkan wajah yang riang , manis dan jelita.

Salam cantik....

No comments:

Post a Comment